Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessing study abroad students’ intercultural sensitivity with narratives
Tarchi, Christian
2019
34
4
p. 873-894
artikel
2
Compare the moderator for pre-test-post-test design in peer tutoring with treatment-control/comparison design
Leung, Kim Chau
2019
34
4
p. 685-703
artikel
3
Effectiveness of interventions adopting a whole school approach to enhancing social and emotional development: a meta-analysis
Goldberg, Jochem M.
2018
34
4
p. 755-782
artikel
4
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving: a person-centered approach
Hanin, Vanessa
2019
34
4
p. 705-730
artikel
5
Identifying effective teachers: The relation between teaching profiles and students’ development in achievement and enjoyment
Holzberger, Doris
2019
34
4
p. 801-823
artikel
6
Identifying science students at risk in the first year of higher education: the incremental value of non-cognitive variables in predicting early academic achievement
Willems, Jonas
2018
34
4
p. 847-872
artikel
7
Preservice teachers’ evaluations of students’ achievement development in the context of school-track recommendations
Klapproth, Florian
2018
34
4
p. 825-846
artikel
8
The significance of dealing with mistakes for student achievement and motivation: results of doubly latent multilevel analyses
Käfer, Julia
2018
34
4
p. 731-753
artikel
9
The worlds’ game: collective language manipulation as a space to develop logical abilities in a primary school classroom
Coppola, Cristina
2018
34
4
p. 783-799
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland