Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgments
2016
32
1
p. 157-158
artikel
2
A closer look at social skills and school performance: students’ peer relations skills and assertion skills as predictors for their written and oral performances
Jurkowski, Susanne
2016
32
1
p. 79-95
artikel
3
Doctoral students’ experiences leading to completion or attrition: a matter of sense, progress and distress
Devos, Christelle
2016
32
1
p. 61-77
artikel
4
Forms of school experience in France’s vocational training track students
Capdevielle-Mougnibas, Valérie
2016
32
1
p. 21-38
artikel
5
Grades degrade group coordination: deteriorated interactions and performance in a cooperative motor task
Hayek, Anne-Sophie
2016
32
1
p. 97-112
artikel
6
Symbolic resources and sense-making in learning and instruction
Zittoun, Tania
2016
32
1
p. 1-20
artikel
7
Teachers’ reasons for using peer assessment: positive experience predicts use
Panadero, Ernesto
2016
32
1
p. 133-156
artikel
8
The effects of expectancy-incongruent feedback and self-affirmation on task performance of secondary school students
Baadte, Christiane
2016
32
1
p. 113-131
artikel
9
Transition from high school to university: a person-centered approach to academic achievement
De Clercq, Mikaël
2016
32
1
p. 39-59
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland