Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognitive functioning in children with learning problems Schwenck, Christina
2015
30 3 p. 349-367
artikel
2 Conceptions of assessment when the teaching context and learner population matter: compulsory school versus non-compulsory adult education contexts Remesal, Ana
2014
30 3 p. 331-347
artikel
3 Effects of fit between teachers’ instructional beliefs and didactical principles of reading programs Behrmann, Lars
2015
30 3 p. 295-312
artikel
4 Gender, previous knowledge, personality traits and subject-specific motivation as predictors of students’ math grade in upper-secondary school Peklaj, Cirila
2014
30 3 p. 313-330
artikel
5 Improving early reading skills for beginning readers using an online programme as supplementary instruction Tyler, Emily Jehanne
2015
30 3 p. 281-294
artikel
6 My intelligence may be more malleable than yours: the revised implicit theories of intelligence (self-theory) scale is a better predictor of achievement, motivation, and student disengagement Castella, Krista De
2015
30 3 p. 245-267
artikel
7 “Probably true” says the expert: how two types of lexical hedges influence students’ evaluation of scientificness Thiebach, Monja
2015
30 3 p. 369-384
artikel
8 Using implicit measures to highlight science teachers’ implicit theories of intelligence Mascret, Nicolas
2015
30 3 p. 269-280
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland