Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Discourse and learning in a Norwegian multiethnic classroom: Developing shared understanding through classroom discourse Pastoor, Lutine de Wal
2005
20 1 p. 13-27
artikel
2 Learning about ‘learning identities’ in the school arithmetic practice: The experience of two young minority Gypsy girls in the Greek context of education Chronaki, Anna
2005
20 1 p. 61-74
artikel
3 Parents’ past experiences as a mediational tool for understanding their child’s current mathematical learning O’Toole, Sarah
2005
20 1 p. 75-89
artikel
4 Social representations as mediators of mathematics learning in multiethnic classrooms Gorgorió, Núria
2005
20 1 p. 91-104
artikel
5 The construction of word meaning in a multicultural classroom. Mediational tools in peer collaboration during mathematics lessons Elbers, Ed
2005
20 1 p. 45-59
artikel
6 The curriculum as a tool for inclusive participation: Students’ voices in a case study in a Portuguese multicultural school César, Margarida
2005
20 1 p. 29-43
artikel
7 The social mediation of learning in multiethnic schools: Introduction Abreu, Guida de
2005
20 1 p. 3-11
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland