Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Discourse and learning in a Norwegian multiethnic classroom: Developing shared understanding through classroom discourse
Pastoor, Lutine de Wal
2005
20
1
p. 13-27
artikel
2
Learning about ‘learning identities’ in the school arithmetic practice: The experience of two young minority Gypsy girls in the Greek context of education
Chronaki, Anna
2005
20
1
p. 61-74
artikel
3
Parents’ past experiences as a mediational tool for understanding their child’s current mathematical learning
O’Toole, Sarah
2005
20
1
p. 75-89
artikel
4
Social representations as mediators of mathematics learning in multiethnic classrooms
Gorgorió, Núria
2005
20
1
p. 91-104
artikel
5
The construction of word meaning in a multicultural classroom. Mediational tools in peer collaboration during mathematics lessons
Elbers, Ed
2005
20
1
p. 45-59
artikel
6
The curriculum as a tool for inclusive participation: Students’ voices in a case study in a Portuguese multicultural school
César, Margarida
2005
20
1
p. 29-43
artikel
7
The social mediation of learning in multiethnic schools: Introduction
Abreu, Guida de
2005
20
1
p. 3-11
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland