nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
De Cognitieve Test Applicatie (COTAPP): geavanceerde computertest voor het meten van aandacht, informatieverwerking en executieve functies bij kinderen
|
Rommelse, Nanda |
|
|
41 |
1 |
p. 50-80 |
artikel |
2 |
De IDT: een nieuwe, interactieve tekentest voor wederkerig gedrag bij kinderen met autisme
|
Backer van Ommeren, Tineke |
|
|
41 |
1 |
p. 141-156 |
artikel |
3 |
De Sociale InformatieVerwerkingsTest ‘SIVT’ biedt inzicht in individuele verschillen in sociale informatieverwerking van kinderen en adolescenten met gedragsproblemen
|
van Rest, Maaike M. |
|
|
41 |
1 |
p. 122-140 |
artikel |
4 |
Dynamisch testen van hoog- en normaalbegaafde kinderen
|
Vogelaar, Bart |
|
|
41 |
1 |
p. 81-97 |
artikel |
5 |
Een vernieuwende blik op persoonlijkheidsproblematiek bij jongeren: van traditionele hokjes naar dimensioneel denken
|
Koster, Nagila |
|
|
41 |
1 |
p. 31-49 |
artikel |
6 |
Hoogbegaafdheid is niet te meten
|
Rommelse, Nanda |
|
|
41 |
1 |
p. 166-171 |
artikel |
7 |
Hoogbegaafdheid meten … Waarom zou je?
|
Vogelaar, Bart |
|
|
41 |
1 |
p. 172-177 |
artikel |
8 |
Integratieve diagnostiek met de Intelligence and Development Scales-2 (IDS-2)
|
Ruiter, Selma A. J. |
|
|
41 |
1 |
p. 4-30 |
artikel |
9 |
Intelligentieonderzoek komt van Venus en neuropsychologisch onderzoek van Mars?
|
de Zeeuw, Patrick |
|
|
41 |
1 |
p. 157-160 |
artikel |
10 |
Neuropsychologische profielen van kinderen met een autismespectrumstoornis in relatie tot hun intelligentie
|
Rommelse, Nanda |
|
|
41 |
1 |
p. 98-121 |
artikel |
11 |
Over aspecten van het executief functioneren die niet meetbaar zijn met formele tests
|
Jolles, Jelle |
|
|
41 |
1 |
p. 161-165 |
artikel |
12 |
Reactie op Rommelse en Slaats
|
Vogelaar, Bart |
|
|
41 |
1 |
p. 182-185 |
artikel |
13 |
Reactie op Vogelaar en Hoogeveen
|
Rommelse, Nanda |
|
|
41 |
1 |
p. 178-181 |
artikel |
14 |
Woord vooraf aan het jubileumnummer van Kind en Adolescent (2020, nr 1)
|
Rommelse, Nanda |
|
|
41 |
1 |
p. 1-3 |
artikel |