nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
De onderlinge samenhang tussen leerkracht-leerlingrelaties, peerstatus, en gedragsmatige betrokkenheid - Associations between teacher-student relationships, peer status and behavioural engagement
|
Engels, Maaike C. |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 148-167 |
artikel |
2 |
Een terugblik op dertig jaar kinder- en jeugdpsychiatrie - Reflecting on thirty years of child and adolescent psychiatry
|
Verhulst, Frank C. |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 168-186 |
artikel |
3 |
IJzendoorn, M. H. van, & Rosmalen, L. van (red.) (2016). Pedagogiek in beeld. Een inleiding in de pedagogische studie van opvoeding, onderwijs en hulpverlening
|
Leeuwen, Karla G. Van |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 194-195 |
artikel |
4 |
Mis(ver)standen rondom dyslexie
|
Jong, Peter F. de |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 187-189 |
artikel |
5 |
Over het ongedaan maken van een psychiatrische diagnose - About undoing a psychiatric diagnosis
|
Kolthof, Henk Jan |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 137-147 |
artikel |
6 |
To screen or not to screen: onterechte kritiek op instrumenten voor screening van kindermishandeling
|
Put, Claudia van der |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 190-193 |
artikel |
7 |
Verschueren, K., & Koomen, H. (Red.) (2016). Handboek Diagnostiek in de leerlingenbegeleiding: kind en context
|
Verlinde, Lies |
|
2017 |
38 |
3 |
p. 196-197 |
artikel |