nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
De dwangstoornis: optellen en aftrekken in de dsm
|
Haan, Else de |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 14-15 |
artikel |
2 |
De kracht van vaktherapie
|
Serra, Marike |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 5 |
artikel |
3 |
Diversiteit: het mozaïek ligt nog erg los
|
Boer, Frits |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 44-45 |
artikel |
4 |
Geheugen
|
Eenhoorn, Anneke |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 13 |
artikel |
5 |
Gezien en gelezen
|
Bohn Stafleu van Loghum, |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 46-49 |
artikel |
6 |
Gezondheid mag niet ontbreken in het G-schema
|
Wispelwey, Marijke |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 41-43 |
artikel |
7 |
‘Inclusief onderwijs komt er gewoon, het kan niet anders’
|
Scheeren, Anke |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 28-32 |
artikel |
8 |
Lastige ouders, lastige leraren
|
Vries, Peter de |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 24-26 |
artikel |
9 |
Omgaan met ernstig probleemgedrag bij pleegkinderen: Effectiviteit van parent management training oregon voor pleegouders
|
Maaskant, A. M. |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 6-12 |
artikel |
10 |
Paardenkracht: onderzoek naar de effectiviteit van therapie met behulp van paarden
|
Huyghen, Anne-Marie |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 34-40 |
artikel |
11 |
Snel in actie komen bij een vermoeden van autisme: de beste aanpak om ass bij jonge kinderen vast te stellen
|
Blijd-Hoogewys, E. M. A. |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 16-23 |
artikel |
12 |
The development of children in foster care
|
Goemans, Anouk |
|
2017 |
16 |
4 |
p. 27 |
artikel |