Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Zauner, Alexander
2011
50 2 p. 73
artikel
2 Ethno-Marketing: Synopse empirischer Studien sowie Schlussfolgerungen für die Marketing-Praxis und -Forschung Gerpott, Torsten J.
2010
50 2 p. 97-108
artikel
3 Gibt es den Dichte- und den Substitutionseffekt? Gierl, Heribert
2010
50 2 p. 75-96
artikel
4 Guerilla-Marketing – eine nüchterne Betrachtung einer viel diskutierten Werbeform Hutter, Katharina
2010
50 2 p. 121-135
artikel
5 Preis-Promotions im Automobilhandel: Preiswissen und Informationsaufwand als Einflussfaktoren der Nutzenwahrnehmung - Price-promotions in automobile trade: price knowledge and information efforts as determinants of benefit perception Zerres, Christopher
2010
50 2 p. 109-120
artikel
6 Todd A. Mooradian, Kurt Matzler und Lawrence J. Ring (2010): Strategic Marketing, International Edition, Upper Saddle River, N.J., Harlow, Pearson Higher Education Zauner, Alexander
2011
50 2 p. 137-138
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland