Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 AI-based chatbots in customer service and their effects on user compliance Adam, Martin

31 2 p. 427-445
artikel
2 A personalized point-of-interest recommendation system for O2O commerce Kang, Laisong

31 2 p. 253-267
artikel
3 Data quality in recommender systems: the impact of completeness of item content data on prediction accuracy of recommender systems Heinrich, Bernd

31 2 p. 389-409
artikel
4 Designing Recommendation or Suggestion Systems: looking to the future Sharma, Ravi S.

31 2 p. 243-252
artikel
5 Design of electronic-commerce recommendation systems based on outlier mining Xia, Huosong

31 2 p. 295-311
artikel
6 Electronic Markets on digital platforms and AI Alt, Rainer

31 2 p. 233-241
artikel
7 How perceptions of intelligence and anthropomorphism affect adoption of personal intelligent agents Moussawi, Sara

31 2 p. 343-364
artikel
8 Human-machine collaboration in online customer service – a long-term feedback-based approach Graef, Roland

31 2 p. 319-341
artikel
9 Hybrid intelligence in business networks Ebel, Philipp

31 2 p. 313-318
artikel
10 Hybrid intelligence in hospitals: towards a research agenda for collaboration Mirbabaie, Milad

31 2 p. 365-387
artikel
11 Insight monetization intermediary platform using recommender systems Hanafizadeh, Payam

31 2 p. 269-293
artikel
12 Trustworthy artificial intelligence Thiebes, Scott

31 2 p. 447-464
artikel
13 User preferences for privacy features in digital assistants Ebbers, Frank

31 2 p. 411-426
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland