Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bank employees’ internal and external perspectives on e-service quality, satisfaction and loyalty Stamenkov, Gjoko
2016
26 3 p. 291-309
artikel
2 Consequences of customer engagement behavior: when negative Facebook posts have positive effects Bitter, Sofie
2016
26 3 p. 219-231
artikel
3 Dynamics of customer interaction on social media platforms Baumöl, Ulrike
2016
26 3 p. 199-202
artikel
4 Electronic Markets on customer-orientation Alt, Rainer
2016
26 3 p. 195-198
artikel
5 Generating and exploiting customer insights from social media data Wieneke, Alexander
2016
26 3 p. 245-268
artikel
6 Insights from consumer interactions on a social networking site: Findings from six apparel retail brands Schultz, Carsten D.
2016
26 3 p. 203-217
artikel
7 Social commerce—state-of-the-art and future research directions Baethge, Catherine
2016
26 3 p. 269-290
artikel
8 The low status advantage: the effect of status structure on participation in an online community Hanson, Sara
2015
26 3 p. 233-244
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland