Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Beyond the score: validity, equity, and interpretation in diverse assessment contexts
Skedsmo, Guri
37
2
p. 163-169
artikel
2
Correction to: Cultural sensitivity of early childhood assessments based on learning progressions: a Rasch person fit analysis
Sussman, Joshua
37
2
p. 205-206
artikel
3
Cultural sensitivity of early childhood assessments based on learning progressions: a Rasch person fit analysis
Sussman, Joshua
37
2
p. 171-203
artikel
4
Embracing complexity: abductive reasoning as a versatile tool for analyzing international large-scale assessments
Sandoval-Hernández, Andrés
37
2
p. 255-271
artikel
5
Extended test time for English learners: Does use correspond to score comparability?
Witmer, Sara E.
37
2
p. 207-230
artikel
6
Uses and consequences in the theory of action of high-stakes teacher evaluation in Chile
Contreras, Johana
37
2
p. 273-295
artikel
7
Validity of test score interpretations and cross-cultural comparisons in the First and Second International Science Studies
Sosa Paredes, Yuriko K.
37
2
p. 231-254
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland