Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Characteristics of effective feedback in teacher evaluation
Kim, Jihyun
36
2
p. 201-223
artikel
2
Dimensions of teachers’ data literacy: A systematic review of literature from 1990 to 2021
Lee, Jihyun
36
2
p. 145-200
artikel
3
Enhancing feedback practices and formative assessment in education: insights and challenges from diverse contexts
Skedsmo, Guri
36
2
p. 141-144
artikel
4
Examining pre-service teachers’ feedback on low- and high-quality written assignments
Máñez, Ignacio
36
2
p. 225-256
artikel
5
Key stakeholder voices: Investigating student perceptions of teachers’ use of assessment for learning
Wolterinck-Broekhuis, Christel H. D.
36
2
p. 257-275
artikel
6
Legitimising capital: parent organisations and their resistance to testing in England
Holloway, Jessica
36
2
p. 277-294
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland