Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing the teaching quality of alternatively certified teachers and traditionally certified teachers: findings from a large-scale study
Lucksnat, Christin
36
1
p. 75-106
artikel
2
Correction to: Accountability in the evaluation of teacher effectiveness: views of teachers and administrators
Fan, Xumei
36
1
p. 139
artikel
3
Grade retention in Spain: the right way?
Lopez-Agudo, Luis Alejandro
36
1
p. 53-74
artikel
4
Implementing school-based assessment reforms to enhance student learning: a systematic review
Oo, Cherry Zin
36
1
p. 7-30
artikel
5
Navigating educational challenges: insights into accountability, support and teacher professionalism in diverse contexts
Skedsmo, Guri
36
1
p. 1-5
artikel
6
Re-contextualization of school quality assessment policies: an ethnography approach to SIMCE on Chilean disadvantaged schools
Contreras, Paulina
36
1
p. 31-52
artikel
7
Teachers gaming the system: exploring opportunistic behaviours in a low-stakes accountability system
Ferrer-Esteban, Gerard
36
1
p. 107-137
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland