Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Florida Teacher Wrongfully Terminated? Alleged (Mis)Uses of Value-Added Model (VAM) Estimates for High-Stakes Teacher Evaluation Decisions
Amrein-Beardsley, Audrey
35
3
p. 313-352
artikel
2
Analyses of quality assurance and development in education
Skedsmo, Guri
35
3
p. 309-312
artikel
3
Enacting teacher evaluation in Norwegian compulsory education: teachers’ perceptions of possibilities and constraints
Gloppen, Silje Kristin
35
3
p. 387-417
artikel
4
One size does not fit all: a concurrent analysis of the framework for teaching and the Classroom Strategies Assessment System
Dudek, Christopher M.
35
3
p. 353-386
artikel
5
Theorising a contextual framework for moderation of internal assessment: development and opportunities
Williams, Anna H.
35
3
p. 449-469
artikel
6
Validation and invariance of the Conceptions of Assessment-III Abridged (COA-IIIA) among pre-service and in-service teachers in the United States
Reeves, Todd D.
35
3
p. 419-447
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland