Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
How are teachers positioned in evaluation procedures?
Skedsmo, Guri
35
1
p. 1-3
artikel
2
How sensitive are the evaluations of a school’s effectiveness to the selection of covariates in the applied value-added model?
Levy, Jessica
35
1
p. 129-164
artikel
3
Possible biases in observation systems when applied across contexts: conceptualizing, operationalizing, and sequencing instructional quality
Luoto, Jennifer
35
1
p. 105-128
artikel
4
Science teachers’ interactions with resources for formative assessment purposes
Staberg, Ragnhild Lyngved
35
1
p. 5-35
artikel
5
Swedish students’ everyday school life and teachers’ assessment dilemmas: peer strategies for ameliorating schoolwork for assessment
Rönn, Charlotta
35
1
p. 37-66
artikel
6
The representation of feedback literature in classroom observation frameworks: an exploratory study
Ruelmann, Merle
35
1
p. 67-104
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland