Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 How are teachers positioned in evaluation procedures? Skedsmo, Guri

35 1 p. 1-3
artikel
2 How sensitive are the evaluations of a school’s effectiveness to the selection of covariates in the applied value-added model? Levy, Jessica

35 1 p. 129-164
artikel
3 Possible biases in observation systems when applied across contexts: conceptualizing, operationalizing, and sequencing instructional quality Luoto, Jennifer

35 1 p. 105-128
artikel
4 Science teachers’ interactions with resources for formative assessment purposes Staberg, Ragnhild Lyngved

35 1 p. 5-35
artikel
5 Swedish students’ everyday school life and teachers’ assessment dilemmas: peer strategies for ameliorating schoolwork for assessment Rönn, Charlotta

35 1 p. 37-66
artikel
6 The representation of feedback literature in classroom observation frameworks: an exploratory study Ruelmann, Merle

35 1 p. 67-104
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland