Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An item response theory and Rasch analysis of the NUDKS: a data literacy scale Trantham, Pamela S.

34 1 p. 113-135
artikel
2 Correction to: An application of importance-performance analysis to students’ evaluation of teaching Cladera, Magdalena

34 1 p. 137
artikel
3 Data-driven approaches to education governance and their implications Skedsmo, Guri

34 1 p. 1-4
artikel
4 “I am here for the students”: principals’ perception of accountability amid work intensification Wang, Fei

34 1 p. 33-56
artikel
5 Principals may inflate teacher evaluation scores to achieve important goals Jones, Eli

34 1 p. 57-88
artikel
6 Representations of student performance data in local education policy Prøitz, Tine Sophie

34 1 p. 89-111
artikel
7 School accountability and teacher stress: international evidence from the OECD TALIS study Jerrim, John

34 1 p. 5-32
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland