Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An item response theory and Rasch analysis of the NUDKS: a data literacy scale
Trantham, Pamela S.
34
1
p. 113-135
artikel
2
Correction to: An application of importance-performance analysis to students’ evaluation of teaching
Cladera, Magdalena
34
1
p. 137
artikel
3
Data-driven approaches to education governance and their implications
Skedsmo, Guri
34
1
p. 1-4
artikel
4
“I am here for the students”: principals’ perception of accountability amid work intensification
Wang, Fei
34
1
p. 33-56
artikel
5
Principals may inflate teacher evaluation scores to achieve important goals
Jones, Eli
34
1
p. 57-88
artikel
6
Representations of student performance data in local education policy
Prøitz, Tine Sophie
34
1
p. 89-111
artikel
7
School accountability and teacher stress: international evidence from the OECD TALIS study
Jerrim, John
34
1
p. 5-32
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland