Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An application of importance-performance analysis to students’ evaluation of teaching
Cladera, Magdalena
33
4
p. 701-715
artikel
2
Assessing measurement invariance of Turkish “Central Examination for Secondary Education Institutions” for visually impaired students
Şenel, Selma
33
4
p. 621-648
artikel
3
Predictors of children’s achievement: analysis of the Australian National Numeracy Assessment Program
Getenet, Seyum
33
4
p. 591-620
artikel
4
Problematising formative assessment in an undeveloped region of China: voices from practitioners
Chen, Qiuxian
33
4
p. 649-673
artikel
5
What does educational quality mean?
Skedsmo, Guri
33
4
p. 587-589
artikel
6
What’s on the syllabus? An analysis of assessment criteria in first year courses across US and Spanish universities
Lipnevich, Anastasiya A.
33
4
p. 675-699
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland