Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An integral perspective on teacher evaluation: a review of empirical studies
Tuytens, Melissa
32
2
p. 153-183
artikel
2
Assessment and evaluation with clarifying purposes for policy and practice
Skedsmo, Guri
32
2
p. 103-106
artikel
3
Assessment policies and practices in contexts of diversity: unravelling the tensions
Ysenbaert, Joke
32
2
p. 107-126
artikel
4
Correction to: An integral perspective on teacher evaluation: a review of empirical studies
Tuytens, Melissa
32
2
p. 185-186
artikel
5
COVID-19 and schooling: evaluation, assessment and accountability in times of crises—reacting quickly to explore key issues for policy, practice and research with the school barometer
Huber, Stephan Gerhard
32
2
p. 237-270
artikel
6
Missing children: how Chilean schools evaded accountability by having low-performing students miss high-stakes tests
Hofflinger, Alvaro
32
2
p. 127-152
artikel
7
Using test scores to evaluate and hold school teachers accountable in New Mexico
Geiger, Tray J.
32
2
p. 187-235
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland