Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An integral perspective on teacher evaluation: a review of empirical studies Tuytens, Melissa

32 2 p. 153-183
artikel
2 Assessment and evaluation with clarifying purposes for policy and practice Skedsmo, Guri

32 2 p. 103-106
artikel
3 Assessment policies and practices in contexts of diversity: unravelling the tensions Ysenbaert, Joke

32 2 p. 107-126
artikel
4 Correction to: An integral perspective on teacher evaluation: a review of empirical studies Tuytens, Melissa

32 2 p. 185-186
artikel
5 COVID-19 and schooling: evaluation, assessment and accountability in times of crises—reacting quickly to explore key issues for policy, practice and research with the school barometer Huber, Stephan Gerhard

32 2 p. 237-270
artikel
6 Missing children: how Chilean schools evaded accountability by having low-performing students miss high-stakes tests Hofflinger, Alvaro

32 2 p. 127-152
artikel
7 Using test scores to evaluate and hold school teachers accountable in New Mexico Geiger, Tray J.

32 2 p. 187-235
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland