Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing and assessing the consequences of two different approaches to measuring school effectiveness
Guarino, Cassandra M.
31
4
p. 437-463
artikel
2
Dimensionality and Predictive validity of the Classroom Learning Activities Checklist in Prekindergarten
Reynolds, Arthur J.
31
4
p. 381-407
artikel
3
New evidence concerning school accountability and mathematics instructional quality in the no child left behind era
Hunter, Seth B.
31
4
p. 409-436
artikel
4
Potential sources of invalidity when using teacher value-added and principal observational estimates: artificial inflation, deflation, and conflation
Amrein-Beardsley, Audrey
31
4
p. 465-493
artikel
5
Reconciling top-down policy intent with internal accountability: the role of Chinese school principals
Qian, Haiyan
31
4
p. 495-517
artikel
6
Trust in results
Skedsmo, Guri
31
4
p. 377-380
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland