Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessing self-regulated learning in higher education: a systematic literature review of self-report instruments
Roth, Anne
2015
28
3
p. 225-250
artikel
2
Assessment in education—from early childhood to higher education
Huber, Stephan Gerhard
2016
28
3
p. 201-203
artikel
3
Teacher assessment literacy: a review of international standards and measures
DeLuca, Christopher
2015
28
3
p. 251-272
artikel
4
Towards a framework for the validation of early childhood assessment systems
Goldstein, Jessica
2015
28
3
p. 273-293
artikel
5
Why use learning outcomes in higher education? Exploring the grounds for academic resistance and reclaiming the value of unexpected learning
Havnes, Anton
2016
28
3
p. 205-223
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland