Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comparing Customer and Supplier Perceptions of Value Offerings: An Exploratory Assessment Lefaix-Durand, Aurélia
2010
3 p. 129-150
artikel
2 Dealing with a Lead User’s Demand for Product Development Bjerhammar, L.
2008
3 p. 141-152
artikel
3 Diagnosing the Impact of Patronage Concentration and Cross-Buying in Retail Banking Sajtos, Laszlo
2010
3 p. 151-165
artikel
4 Dimensions of Customer Value of Website Communication in Business-to-Business Relationships Golik Klanac, N.
2008
3 p. 153-165
artikel
5 Do We Fully Understand the Critical Success Factors of Customer Satisfaction with Industrial Goods? - Extending Festge and Schwaiger’s Model to Account for Unobserved Heterogeneity Sarstedt, Marko
2009
3 p. 185-206
artikel
6 Editorial Kleinaltenkamp, Michael
2010
3 p. 109-110
artikel
7 Editorial Kleinaltenkamp, Michael
2009
3 p. 149-150
artikel
8 Editorial 2008
3 p. 121-122
artikel
9 Impact of Technology-Based Self-Service on Employees, Customers, and Sales in the Korean Services Market Lee, Yeonhee
2009
3 p. 171-183
artikel
10 International Buying Center Analysis – The Status Quo of Research Herbst, U.
2008
3 p. 123-140
artikel
11 Networks in Socially Embedded Local Food Supply: The Case of Retailer Co-operatives Hingley, Martin
2010
3 p. 111-128
artikel
12 Seeking for Solutions within a Project Setting Naudé, Peter
2009
3 p. 151-170
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland