Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A qualitative approach to designer as a product cue: proposed conceptual model of consumers perceptions and attitudes
Idemen, Elif
15
5
p. 1281-1309
artikel
2
Brand experience manual: bridging the gap between brand strategy and customer experience
Motta-Filho, Mauricy A.
15
5
p. 1173-1204
artikel
3
Confirmatory composite analysis using partial least squares: setting the record straight
Schuberth, Florian
15
5
p. 1311-1345
artikel
4
Cultural product innovation strategies adopted by the performing arts industry
Chen, Chun-Liang
15
5
p. 1139-1171
artikel
5
Do tourism applications’ quality and user experience influence its acceptance by tourists?
Palos-Sanchez, Pedro
15
5
p. 1205-1241
artikel
6
Effects of visual simplicity in product design and individual differences in preference of interactive products
Eytam, Eleanor
15
5
p. 1347-1389
artikel
7
Re-designing adaptive selling strategies: the role of different types of shopping companions
Scholz, Tobias
15
5
p. 1243-1280
artikel
8
The interplay of marketing and design
Henseler, Jörg
15
5
p. 1129-1137
artikel
9
When do we need higher educated salespeople? The role of work experience
Feng, Cong
15
5
p. 1391-1429
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland