Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A qualitative approach to designer as a product cue: proposed conceptual model of consumers perceptions and attitudes Idemen, Elif

15 5 p. 1281-1309
artikel
2 Brand experience manual: bridging the gap between brand strategy and customer experience Motta-Filho, Mauricy A.

15 5 p. 1173-1204
artikel
3 Confirmatory composite analysis using partial least squares: setting the record straight Schuberth, Florian

15 5 p. 1311-1345
artikel
4 Cultural product innovation strategies adopted by the performing arts industry Chen, Chun-Liang

15 5 p. 1139-1171
artikel
5 Do tourism applications’ quality and user experience influence its acceptance by tourists? Palos-Sanchez, Pedro

15 5 p. 1205-1241
artikel
6 Effects of visual simplicity in product design and individual differences in preference of interactive products Eytam, Eleanor

15 5 p. 1347-1389
artikel
7 Re-designing adaptive selling strategies: the role of different types of shopping companions Scholz, Tobias

15 5 p. 1243-1280
artikel
8 The interplay of marketing and design Henseler, Jörg

15 5 p. 1129-1137
artikel
9 When do we need higher educated salespeople? The role of work experience Feng, Cong

15 5 p. 1391-1429
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland