Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An experimental study on investors’ status quo bias and its determinants Li, Jianbiao
2009
3 4 p. 543-565
artikel
2 Antecedents and consequences of consumers’ trust in electronic intermediaries: An empirical study of hotel booking websites Jiang, Qingyun
2009
3 4 p. 647-666
artikel
3 A Study on the influence of country image on purchase intention of Chinese consumers based on Fishbein’s model of reasoned action: Focused on USA, Germany, Japan and South Korea Li, Dongjin
2009
3 4 p. 621-646
artikel
4 Consumer-brand relationship in the context of Chinese culture: A theoretical construct and empirical study He, Jiaxun
2009
3 4 p. 493-513
artikel
5 Corporate entrepreneurship in the enterprise clusters environment—Influence of network resources and entrepreneurial orientation on firm performance Yao, Xianguo
2009
3 4 p. 566-582
artikel
6 Dimensions and determinants of website brand equity: From the perspective of website contents Jin, Liyin
2009
3 4 p. 514-542
artikel
7 Effects of advertising strategy on consumer-brand relationships: A brand love perspective Pang, Jun
2009
3 4 p. 599-620
artikel
8 The dynamic role of “should expectation” in service recovery paradox Tu, Rungting
2009
3 4 p. 583-598
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland