Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Buchrezensionen Klautzsch, Erik
2015
32 1 p. 104
artikel
2 Call for Papers 2015
32 1 p. 103
artikel
3 Design Thinking Tools: Early Insights Accelerate Marketers’ Success Lewrick, Michael
2015
32 1 p. 40-51
artikel
4 Die digitale Transformation als Treiber digitaler Markenführung Lembke, Gerald
2015
32 1 p. 62-69
artikel
5 Energizing Companies through Customer Compliments Kipfelsberger, Petra
2015
32 1 p. 80-89
artikel
6 How Social Media Transforms Brand Management Neudecker, Niels
2015
32 1 p. 70-79
artikel
7 Internal Branding — Relevance, Management and Challenges Piehler, Rico
2015
32 1 p. 52-61
artikel
8 Job-to-be-done-Logik in der Praxis Šáchová-Kleisli, Alice
2015
32 1 p. 12-21
artikel
9 Literatur zum Thema: Marketing Transformation 2015
32 1 p. 101-102
artikel
10 Marketing Transformation Schögel, Marcus
2015
32 1 p. 3
artikel
11 Perspektivenwechsel im Sponsoringmanagement Dum, Thorsten
2015
32 1 p. 90-100
artikel
12 „Unser oberstes Ziel ist, ein einheitliches Kundenerlebnis zu schaffen“ Schögel, Markus
2015
32 1 p. 6-11
artikel
13 Vom Produkthersteller zum Serviceanbieter — Geschäftsmodelle der Servicetransformation Bruhn, Manfred
2015
32 1 p. 28-39
artikel
14 Von der Marktbearbeitung zur Customer Experience — Neue Impulse für das moderne Marketing Schellhorn, Jakob
2015
32 1 p. 22-27
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland