Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Anforderungen an den Marketing Manager der Zukunft Meffert, Heribert
2012
29 6 p. 8-15
artikel
2 Danksagung 2012
29 6 p. 4
artikel
3 Das Ende der „Marketing-Philosophen“ – Zur Zukunft von Marketing und Marketeers Thaden, Christian von
2012
29 6 p. 16-21
artikel
4 Der ideale Marketeer Zupancic, Dirk
2012
29 6 p. 1
artikel
5 » Die Kopie ist selten besser als das Original « 2012
29 6 p. 5-7
artikel
6 Everybody’s Darling? Anforderungen der Stakeholder an den idealen Marketeer Frey, Regina-Viola
2012
29 6 p. 22-27
artikel
7 History Marketing als integriertes Konzept Silberer, Günter
2012
29 6 p. 52-59
artikel
8 Kein Stress im Vertrieb – Die mentale Kompetenz entscheidet Trilling, Thomas
2012
29 6 p. 46-51
artikel
9 Marketeer 2012
29 6 p. 60
artikel
10 Marketingquellen | Buchservice 2012
29 6 p. 61-63
artikel
11 The Brand Manager – Current Tasks and Skill Requirements in FMCG Companies Brexendorf, Tim Oliver
2012
29 6 p. 32-37
artikel
12 The Perfect Marketeer – A Coordinator between Customer and Financial Market Focus Becker, Jochen
2012
29 6 p. 29-31
artikel
13 Vorschau 1 | 2013 2012
29 6 p. 64
artikel
14 Zwölf Mythen der Inhouse-Weiterbildung im Marketing Belz, Christian
2012
29 6 p. 38-45
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland