Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer Preferences for Product Transparency in Emerging Markets – Lessons Learned from India Moser, Roger
2012
29 3 p. 22-27
artikel
2 Die Kontinentalverschiebung im Werkzeugmaschinenbau – Herausforderungen an das Marketing Brinken, Frank
2012
29 3 p. 8-13
artikel
3 Emerging Markets Belz, Christian
2012
29 3 p. 1
artikel
4 Emerging Markets 2012
29 3 p. 61
artikel
5 » Emerging markets are becoming core business for multinationals « 2012
29 3 p. 4-7
artikel
6 Geschäftsmodelle in Emerging Markets – Herausforderungen, Kompatibilität, Best Practices Schallmo, Daniel
2012
29 3 p. 52-60
artikel
7 Kaufmotive indischer Nachfrager – Eine branchen- und segmentspezifische Analyse Becker, Christian
2012
29 3 p. 14-21
artikel
8 Liberalisierungstendenzen in Indien – Radikale Neugestaltung des indischen Einzelhandels? Lehnert, Fabian
2012
29 3 p. 28-33
artikel
9 Managing in Complex Operating Environments Kupp, Martin
2012
29 3 p. 46-51
artikel
10 Marketingquellen | Buchservice 2012
29 3 p. 62-63
artikel
11 Strategien des Markteintritts in die BRIC-Staaten Holtbrügge, Dirk
2012
29 3 p. 40-45
artikel
12 The Bumpy Road to India – Market Entry Challenges for Swiss Companies Imbach, Mathias
2012
29 3 p. 34-39
artikel
13 Vorschau 4 | 2012 2012
29 3 p. 64
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland