Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Communication Shift 2011
28 5 p. 62
artikel
2 Communication Shift Schögel, Marcus
2011
28 5 p. 1
artikel
3 Communication Shift – Chancen und Herausforderungen aus Marketingsicht Schögel, Marcus
2011
28 5 p. 6-10
artikel
4 » Communication Shift – Steigende Ansprüche an die Kommunikation « 2011
28 5 p. 4-5
artikel
5 Diskurs als Unternehmenskultur – wie Enterprise 2.0 Unternehmen revolutioniert Gebhardt, Birgit
2011
28 5 p. 28-35
artikel
6 Facebook, Twitter, YouTube und Co. – Erwartun-gen der Nutzer an Social-Media-Plattformen Bruhn, Manfred
2011
28 5 p. 36-42
artikel
7 How Brands Can Create Social Currency – A Framework for Managing Brands in a Network Era Zinnbauer, Markus
2011
28 5 p. 50-55
artikel
8 Inhaltliche Koordination 5 | 2011 Mrkwicka, Kirsten
2011
28 5 p. 63
artikel
9 Mehr als nur ein „Communication Shift“: Neue Formen des Mediamix im lokalen Markt Breyer-Mayländer, Thomas
2011
28 5 p. 22-27
artikel
10 „Million Voices“ – Partizipatorisches Marketing bei der Telekom Deutschland Ebner, Winfried
2011
28 5 p. 43-49
artikel
11 Social CRM – ganzheitliches Beziehungsmanagement mit Social Media Greve, Goetz
2011
28 5 p. 16-21
artikel
12 The Effectiveness of New Television Advertising Formats – A Real-Time Experiment in Spain Reinares Lara, Pedro
2011
28 5 p. 56-61
artikel
13 Twist & Shout – neue Kommunikationssynergien 2.0 richtig nutzen Gabriel, Markus
2011
28 5 p. 11-15
artikel
14 Vorschau 6 | 2011 2011
28 5 p. 64
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland