Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Ambush Marketing — ‚Vormarsch‘ des Marketinginstrumentes Jüttner, Uta
2008
25 1 p. 32-37
artikel
2 Beirat 2008
25 1 p. 64
artikel
3 „Communication Excellence“ 2008
25 1 p. 57
artikel
4 Communication Excellence 2008
25 1 p. 1
artikel
5 Corporate Communications als integraler Wert-schöpfungsprozess Lyczek, Boris
2008
25 1 p. 9-13
artikel
6 Corporate TV — Excellence in Emotion Beißwenger, Achim
2008
25 1 p. 26-31
artikel
7 Implementierung einer Corporate-Affairs-Strategie Großkurth, Lars
2008
25 1 p. 48-51
artikel
8 Integrierte Kommunikation — Ein Bewertungsmodell für Communication Excellence Bruhn, Manfred
2008
25 1 p. 14-19
artikel
9 Integrierte Kommunikation in der öffentlichen Verwaltung Henkel, Stefanie
2008
25 1 p. 43-47
artikel
10 Kommunikationscontrolling — Forschungsstand und Entwicklungen Zerfaß, Ansgar
2008
25 1 p. 20-25
artikel
11 Kommunikationssteuerung und Kommunikationscontrolling Das Beispiel Henkel Primosch, Ernst
2008
25 1 p. 38-42
artikel
12 Marketingquellen / Buchservice Brexendorf, T. O.
2008
25 1 p. 58-63
artikel
13 Marketing Return on Investment (MROI) Meffert, Heribert
2008
25 1 p. 52-56
artikel
14 Marktkommunikation — Wie Paul Watzlawick sie sehen würde Reinecke, Sven
2008
25 1 p. 4-8
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland