Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Aspects of predication and their influence on reasoning about logic in discrete mathematics Dawkins, Paul Christian

54 4 p. 881-893
artikel
2 Discrete mathematics as a resource for developing scientific activity in the classroom Colipan, Ximena

54 4 p. 909-923
artikel
3 Encouraging research on recursive thinking through the lens of a model of the spread of contagious diseases Sandefur, James

54 4 p. 895-907
artikel
4 Graph theory and combinatorial calculus: an early approach to enhance robust understanding Ferrarello, Daniela

54 4 p. 847-864
artikel
5 Mathematical modelling and discrete mathematics: opportunities for modern mathematics teaching Greefrath, Gilbert

54 4 p. 865-879
artikel
6 Promoting a set-oriented way of thinking in a U.S. High School discrete mathematics class: a case study Soto, Osvaldo

54 4 p. 809-827
artikel
7 Spatial-temporal-enactive structuring in combinatorial enumeration Antonides, Joseph

54 4 p. 795-807
artikel
8 Teaching and learning discrete mathematics Sandefur, James

54 4 p. 753-775
artikel
9 The mathematical background of proving processes in discrete optimization—exemplification with Research Situations for the Classroom Gravier, Sylvain

54 4 p. 925-940
artikel
10 Two students’ mathematical thinking and activity across representational registers in a combinatorial setting Lockwood, Elise

54 4 p. 829-845
artikel
11 Using combinatorics problems to support secondary teachers understanding of algebraic structure Tillema, Erik S.

54 4 p. 777-793
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland