Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acceptance criteria for validating mathematical proofs used by school students, university students, and mathematicians in the context of teaching Sommerhoff, Daniel
2019
51 5 p. 717-730
artikel
2 Aspects of freedom in mathematical proof Nickel, Gregor
2019
51 5 p. 845-856
artikel
3 Dragging, instrumented abduction and evidence, in processes of conjecture generation in a dynamic geometry environment Baccaglini-Frank, Anna
2019
51 5 p. 779-791
artikel
4 Evidence and argument in a proof based teaching theory Reid, David A.
2019
51 5 p. 807-823
artikel
5 Evidence, proofs, and derivations Aberdein, Andrew
2019
51 5 p. 825-834
artikel
6 Fostering first-year pre-service teachers’ proof competencies Kempen, Leander
2019
51 5 p. 731-746
artikel
7 Intuition and proof in the solution of conjecturing problems’ Mariotti, Maria Alessandra
2019
51 5 p. 759-777
artikel
8 Intuitive acceptance of proof by contradiction Antonini, Samuele
2019
51 5 p. 793-806
artikel
9 Studying mathematical practices: the dilemma of case studies Rittberg, Colin Jakob
2019
51 5 p. 857-868
artikel
10 Teaching reader engagement as an aspect of proof Sørensen, Henrik Kragh
2019
51 5 p. 835-844
artikel
11 Type of mathematical proof: personal preference or adaptive teaching behavior? Brunner, Esther
2019
51 5 p. 747-758
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland