Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgements to reviewers 2017 2017
49 7 p. 1041-1042
artikel
2 Convergent and divergent thinking in task modification: a case of Korean prospective mathematics teachers’ exploration Lee, Kyeong-Hwa
2017
49 7 p. 995-1008
artikel
3 Enhancing equity in the classroom by teaching for mathematical creativity Luria, Sarah R.
2017
49 7 p. 1033-1039
artikel
4 Lesson unplanning: toward transforming routine tasks into non-routine problems Beghetto, Ronald A.
2017
49 7 p. 987-993
artikel
5 Mathematical creativity: psychology, progress and caveats Sriraman, Bharath
2017
49 7 p. 971-975
artikel
6 Revealing and overcoming the dogmatism of sterile certainty in mathematics education Ambrose, Don
2017
49 7 p. 1009-1021
artikel
7 School mathematics as a creative enterprise Sternberg, Robert J.
2017
49 7 p. 977-986
artikel
8 Understanding the Chinese approach to creative teaching in mathematics classrooms Niu, Weihua
2017
49 7 p. 1023-1031
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland