Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgements to reviewers 2017
2017
49
7
p. 1041-1042
artikel
2
Convergent and divergent thinking in task modification: a case of Korean prospective mathematics teachers’ exploration
Lee, Kyeong-Hwa
2017
49
7
p. 995-1008
artikel
3
Enhancing equity in the classroom by teaching for mathematical creativity
Luria, Sarah R.
2017
49
7
p. 1033-1039
artikel
4
Lesson unplanning: toward transforming routine tasks into non-routine problems
Beghetto, Ronald A.
2017
49
7
p. 987-993
artikel
5
Mathematical creativity: psychology, progress and caveats
Sriraman, Bharath
2017
49
7
p. 971-975
artikel
6
Revealing and overcoming the dogmatism of sterile certainty in mathematics education
Ambrose, Don
2017
49
7
p. 1009-1021
artikel
7
School mathematics as a creative enterprise
Sternberg, Robert J.
2017
49
7
p. 977-986
artikel
8
Understanding the Chinese approach to creative teaching in mathematics classrooms
Niu, Weihua
2017
49
7
p. 1023-1031
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland