Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A critical orientation to numeracy across the curriculum Geiger, Vince
2014
47 4 p. 611-624
artikel
2 Analyzing number composition and decomposition activities in kindergarten from a numeracy perspective Tsamir, Pessia
2015
47 4 p. 639-651
artikel
3 An initial exploration of teachers’ numeracy in the context of professional capital Callingham, Rosemary
2015
47 4 p. 549-560
artikel
4 A rich interpretation of numeracy for the 21st century: a survey of the state of the field Geiger, Vince
2015
47 4 p. 531-548
artikel
5 A trivium curriculum for mathematics based on literacy, matheracy, and technoracy: an ethnomathematics perspective Rosa, Milton
2015
47 4 p. 587-598
artikel
6 Boundary objects and boundary crossing for numeracy teaching Venkat, Hamsa
2015
47 4 p. 575-586
artikel
7 Moving beyond basic numeracy: data modeling in the early years of schooling Mulligan, Joanne
2015
47 4 p. 653-663
artikel
8 “Numeracy at work”: a discussion of terms and results from empirical studies Straesser, Rudolf
2015
47 4 p. 665-674
artikel
9 Numeracy for the 21st century: a commentary Askew, Mike
2015
47 4 p. 707-712
artikel
10 Numeracy task design: a case of changing mathematics teaching practice Liljedahl, Peter
2015
47 4 p. 625-637
artikel
11 Perspectives on numeracy: reflections from international assessments Tout, Dave
2015
47 4 p. 691-706
artikel
12 Preparing for workplace numeracy: a modelling perspective Wake, Geoff
2015
47 4 p. 675-689
artikel
13 Supporting teachers to embed numeracy across the curriculum: a sociocultural approach Bennison, Anne
2015
47 4 p. 561-573
artikel
14 The evolvement of numeracy and mathematical literacy curricula and the construction of hierarchies of numerate or mathematically literate subjects Jablonka, Eva
2015
47 4 p. 599-609
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland