Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 From the didactical triangle to the socio-didactical tetrahedron: artifacts as fundamental constituents of the didactical situation Rezat, Sebastian
2012
44 5 p. 641-651
artikel
2 Kindergarten teachers’ accounts of their developing mathematical practice Erfjord, Ingvald
2012
44 5 p. 653-664
artikel
3 Mathematics teaching development as a human practice: identifying and drawing the threads Jaworski, Barbara
2012
44 5 p. 613-625
artikel
4 Mediated action in teachers’ discussions about mathematics tasks Berg, Claire Vaugelade
2012
44 5 p. 677-689
artikel
5 On the instructional triangle and sources of justification for actions in mathematics teaching Herbst, P.
2012
44 5 p. 601-612
artikel
6 Problematizing the didactic triangle Schoenfeld, Alan H.
2012
44 5 p. 587-599
artikel
7 Revisiting the didactic triangle: from the particular to the general Goodchild, Simon
2012
44 5 p. 581-585
artikel
8 Steinbring, H.: The construction of new mathematical knowledge in classroom interaction: an epistemological perspective Ärlebäck, Jonas Bergman
2012
44 5 p. 691-695
artikel
9 The didactical tetrahedron as a heuristic for analysing the incorporation of digital technologies into classroom practice in support of investigative approaches to teaching mathematics Ruthven, Kenneth
2011
44 5 p. 627-640
artikel
10 The mediating role of a teacher’s use of semiotic resources in pupils’ early algebraic reasoning Bjuland, Raymond
2012
44 5 p. 665-675
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland