Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A study on the antecedents and consequences of satisfaction and dissatisfaction in web portal usage Lee, Sang-Gun
2014
9 3 p. 567-586
artikel
2 Exploring mobile banking services for user behavior in intention adoption: using new hybrid MADM model Lu, Ming-Tsang
2014
9 3 p. 541-565
artikel
3 Interpersonal service quality of the Chinese: determinants and behavioral drivers Stanworth, James O.
2014
9 3 p. 515-540
artikel
4 Market segmentation variables as moderators in the prediction of business tourist retention Swart, Magdalena Petronella
2014
9 3 p. 491-513
artikel
5 Organizational empowerment and service strategy in manufacturing He, Yuanqiong
2014
9 3 p. 445-462
artikel
6 Seeking an innovation structure common to both manufacturing and services Cáceres, Rafael
2014
9 3 p. 361-379
artikel
7 Spending more time with the customer: service-providers’ behavioral discretion and call-center operations Gil, Luria
2014
9 3 p. 427-443
artikel
8 The effects of emotional display rules on flight attendants’ emotional labor strategy, job burnout and performance Lee, Chongho
2014
9 3 p. 409-425
artikel
9 The effects of product attributes and service quality of transportation card solutions on service user’s continuance and word-of-mouth intention Choi, Minseok
2014
9 3 p. 463-490
artikel
10 Value network analysis for complex service systems: a case study on Taiwan’s mobile application services Wang, Juite
2014
9 3 p. 381-407
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring