Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Dimensions of service quality and satisfaction in healthcare: a patient’s satisfaction index Raposo, Mário Lino
2008
3 1 p. 85-100
artikel
2 Entrepreneurial orientation and the performance of service business Lee, Sang M.
2008
3 1 p. 1-13
artikel
3 Impact of the Internet on interorganizational relationships Trimi, Silvana
2008
3 1 p. 63-83
artikel
4 Modeling extended manufacturing processes with service-oriented entities Franco, Rubén Darío
2008
3 1 p. 31-50
artikel
5 The effect of knowledge complexity on the performance of franchise systems in the service industries: an empirical study Minguela-Rata, Beatriz
2008
3 1 p. 101-115
artikel
6 Toward a relational perspective of franchising chains Castro, Luis M. De
2008
3 1 p. 15-30
artikel
7 User generated content: the use of blogs for tourism organisations and tourism consumers Akehurst, Gary
2008
3 1 p. 51-61
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland