Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analyzing relationship quality and its contribution to consumer relationship proneness Olavarría-Jaraba, Ana
2018
12 4 p. 641-661
artikel
2 A network text analysis of published papers in service business, 2007–2017: research trends in the service sector Lee, Sang M.
2018
12 4 p. 809-831
artikel
3 A predictive investigation of first-time customer retention in online reservation services Chou, Yen-Chun
2018
12 4 p. 685-699
artikel
4 Can error management culture increase work engagement in hotels? The moderating role of gender Guchait, Priyanko
2018
12 4 p. 757-778
artikel
5 Cost-efficient co-creation of knowledge intensive business services Kuula, Seppo
2018
12 4 p. 779-808
artikel
6 Investigating a revised service transition concept Benedettini, Ornella
2018
12 4 p. 701-730
artikel
7 Organizational intellectual capital and its relation to frontline service employee innovative behavior: consumer value co-creation behavior as a moderator Chou, Cindy Yunhsin
2018
12 4 p. 663-684
artikel
8 Understanding consumer repurchase intention on O2O platforms: an integrated model of network externalities and trust transfer theory Xiao, Lin
2018
12 4 p. 731-756
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland