Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A study of the relationships among sensory experience, emotion, and buying behavior in coffeehouse chains Chen, Hsi-Tien
2017
12 3 p. 551-573
artikel
2 Collaborative workplaces for innovation in service companies: barriers and enablers for supporting new ways of working Manca, Claudia
2018
12 3 p. 525-550
artikel
3 Impact of operational innovations on customer loyalty in the healthcare sector Hong, Kwan Soo
2017
12 3 p. 575-600
artikel
4 Innovation and service-dominant logic Huarng, Kun-Huang
2018
12 3 p. 453-456
artikel
5 Predicting hospitality financial distress with ensemble models: the case of US hotels, restaurants, and amusement and recreation Kim, Soo Young
2018
12 3 p. 483-503
artikel
6 Quality management as a driver of innovation in the service industry González-Cruz, Tomás Félix
2018
12 3 p. 505-524
artikel
7 Two-sided effects of customer participation: roles of relationships and social-interaction values in social services Park, Cheol
2017
12 3 p. 621-640
artikel
8 Understanding the influences of story elements in service businesses Hsieh, Yi-Ching
2017
12 3 p. 601-619
artikel
9 Value logics for service innovation: practice-driven implications for service-dominant logic Lindhult, Erik
2018
12 3 p. 457-481
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland