Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Could consumer choice be influenced by intertemporal factors? a study of consumer behavior in the Chinese theme park “S” in Chengdu Guan, Zhenzhong
2016
11 4 p. 741-766
artikel
2 Effects of social media on consumers’ purchase decisions: evidence from Taobao Kwahk, Kee-Young
2016
11 4 p. 803-829
artikel
3 Efficiency of travel agency franchises: a study in Spain Ramírez-Hurtado, José M.
2016
11 4 p. 717-739
artikel
4 Error management culture and turnover intent among food and beverage employees in deluxe hotels: the mediating effect of job satisfaction Jung, Hyo Sun
2016
11 4 p. 785-802
artikel
5 Perceived justice and post-recovery satisfaction in banking service failures: Do commitment types matter? Ozkan Tektas, Oznur
2016
11 4 p. 851-870
artikel
6 Predicting direct marketing response in banking: comparison of class imbalance methods Miguéis, Vera L.
2017
11 4 p. 831-849
artikel
7 The effect of organizational responses to service failures on customer satisfaction perception Cheung, Millissa F. Y.
2016
11 4 p. 767-784
artikel
8 The role of other customers during self-service technology failure Yi, Youjae
2016
11 4 p. 695-715
artikel
9 When customers want to become frontline employees: an exploratory study of decision factors and motivation types Wang, Chen-Ya
2017
11 4 p. 871-900
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland