Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Customer-to-customer interactions on customer citizenship behavior Jung, Jin Ho
2016
11 1 p. 117-139
artikel
2 Designing a tool for service-dominant strategies using action design research Lüftenegger, Egon
2015
11 1 p. 161-189
artikel
3 Development of a scale to measure the quality of mobile location-based services Heo, Jun-Yeon
2016
11 1 p. 141-159
artikel
4 Does quality management improve performance or vice versa? Evidence from the hotel industry Tarí, Juan José
2015
11 1 p. 23-43
artikel
5 Franchisor market power and control rights in franchise systems: the case of Major League Baseball versus the Los Angeles Dodgers Brown, Richard S.
2015
11 1 p. 1-21
artikel
6 Key success factors for mobile app platform activation Lee, Sang M.
2016
11 1 p. 207-227
artikel
7 Open innovation and growth in IT sector Asikainen, Anna-Leena
2016
11 1 p. 45-68
artikel
8 The effect of self-checkout quality on customer satisfaction and repatronage in a retail context Fernandes, Teresa
2016
11 1 p. 69-92
artikel
9 The effects of perceived value on loyalty: the moderating effect of market orientation adoption Polo Peña, Ana Isabel
2016
11 1 p. 93-116
artikel
10 The identification of new service opportunities: a case-based morphological analysis Lee, Hakyeon
2016
11 1 p. 191-206
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland