Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An evaluation scheme for product–service system models: development of evaluation criteria and case studies Kim, Kwang-Jae
2015
10 3 p. 507-530
artikel
2 An integrated framework for competency development: perspectives of risk managers in banks Koh, Eric H. Y.
2015
10 3 p. 581-602
artikel
3 Customer forgiveness of unsatisfactory service: manifestations and antecedents Yagil, Dana
2015
10 3 p. 557-579
artikel
4 Customer participation to co-create value in human transformative services: a study of higher education and health care services Nguyen Hau, Le
2015
10 3 p. 603-628
artikel
5 Developing new smart services using integrated morphological analysis: integration of the market-pull and technology-push approach Geum, Youngjung
2015
10 3 p. 531-555
artikel
6 Effects of demotion in loyalty programs on brand-switching intentions Hwang, Insuk
2015
10 3 p. 489-505
artikel
7 Innovation strategies, innovator types and openness: a study of KIBS firms in Spain Rodriguez, Mercedes
2015
10 3 p. 629-649
artikel
8 Understanding the dynamics behind bank branch service quality in Portugal: pursuing a holistic view using fuzzy cognitive mapping Ferreira, Fernando A. F.
2015
10 3 p. 469-487
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland