Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 “Advanced data analysis techniques with marketing applications” Paetz, Friederike

92 4 p. 557-561
artikel
2 A semiparametric approach to estimating reference price effects in sales response models Aschersleben, Philipp

92 4 p. 591-643
artikel
3 Beyond the beaten paths of forecasting call center arrivals: on the use of dynamic harmonic regression with predictor variables Rausch, Theresa Maria

92 4 p. 675-706
artikel
4 Correction to: Advanced data analysis techniques with marketing applications Paetz, Friederike

92 4 p. 563-564
artikel
5 Profit uplift modeling for direct marketing campaigns: approaches and applications for online shops Baier, Daniel

92 4 p. 645-673
artikel
6 The carrot and the stick in online reviews: determinants of un-/helpfulness voting choices Sengo Furtado, Filipe

92 4 p. 565-590
artikel
7 Worth the effort? Comparison of different MCMC algorithms for estimating the Pareto/NBD model Simon, Lydia

92 4 p. 707-733
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland