Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A data mining framework for targeted category promotions Reutterer, Thomas
2016
87 3 p. 337-358
artikel
2 Analyzing the dependences of multi-category purchases on interactions of marketing variables Hruschka, Harald
2016
87 3 p. 295-313
artikel
3 Does umbrella branding really work? Investigating cross-category brand loyalty Silberhorn, Nadja
2016
87 3 p. 397-420
artikel
4 Drivers of private-label purchase behavior across quality tiers and product categories Noormann, Philipp
2016
87 3 p. 359-395
artikel
5 Editorial Hruschka, Harald
2016
87 3 p. 291-294
artikel
6 Erratum to: Analyzing the dependences of multi-category purchases on interactions of marketing variables Hruschka, Harald
2016
87 3 p. 315
artikel
7 Visualizing association rules in hierarchical groups Hahsler, Michael
2016
87 3 p. 317-335
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland