Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Competition and market dynamics in duopoly: the effect of switching costs Yang, Yang

46 1 p. 211-235
artikel
2 Dynamic pricing using flexible heterogeneous sales response models Aschersleben, Philipp

46 1 p. 29-72
artikel
3 Live shopping promotions: which categories should a retailer discount to shoppers already in the store? Wamsler, Julia

46 1 p. 135-174
artikel
4 One-stage product-line design heuristics: an empirical comparison Baier, Daniel

46 1 p. 73-107
artikel
5 Predicting and optimizing marketing performance in dynamic markets Guhl, Daniel

46 1 p. 1-27
artikel
6 Relevance of dynamic variables in multicategory choice models Hruschka, Harald

46 1 p. 109-133
artikel
7 The impact of corporate sustainability performance on advertising efficiency Weinmayer, Karl

46 1 p. 175-209
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland