Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A game attention model for efficient bit rate allocation in cloud gaming Ahmadi, Hamed
2014
20 5 p. 485-501
artikel
2 A hybrid edge-cloud architecture for reducing on-demand gaming latency Choy, Sharon
2014
20 5 p. 503-519
artikel
3 Dissecting the protocol and network traffic of the OnLive cloud gaming platform Manzano, M.
2014
20 5 p. 451-470
artikel
4 Guest editorial: special issue on network and systems support for games Abdallah, Maha
2014
20 5 p. 447-449
artikel
5 Lightweight graphics instrumentation for game state-specific power management in Android Dietrich, Benedikt
2014
20 5 p. 563-578
artikel
6 On synthetic workloads for multiplayer online games: a methodology for generating representative shooter game workloads Lehn, Max
2014
20 5 p. 609-620
artikel
7 On the performance of OnLive thin client games Claypool, Mark
2014
20 5 p. 471-484
artikel
8 Opportunistic mobile games using public transportation systems: a deployability study Maggiorini, Dario
2014
20 5 p. 545-562
artikel
9 QoE assessment of fairness in networked game with olfaction: influence of time it takes for smell to reach player Ishibashi, Yutaka
2014
20 5 p. 621-631
artikel
10 Secure peer-to-peer trading in small- and large-scale multiplayer games GauthierDickey, Chris
2014
20 5 p. 595-607
artikel
11 SLA-based operations of massively multiplayer online games in clouds Nae, Vlad
2014
20 5 p. 521-544
artikel
12 Towards a scalable refereeing system for online gaming VĂ©ron, Maxime
2014
20 5 p. 579-593
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland