Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Enhancing students’ self-regulation and mathematics performance: the influence of feedback and self-evaluative standards
Labuhn, Andju Sara
2010
5
2
p. 173-194
artikel
2
“How do I remember when I got my dog?” The structure and development of children’s metamemory
Fritz, Kristina
2010
5
2
p. 207-228
artikel
3
Individual differences in relative metacomprehension accuracy: variation within and across task manipulations
Chiang, Evelyn S.
2009
5
2
p. 121-135
artikel
4
Learning from text: knowing the test format enhanced metacognitive monitoring
Dutke, Stephan
2010
5
2
p. 195-206
artikel
5
Promotion of self-regulated learning in classrooms: investigating frequency, quality, and consequences for student performance
Kistner, Saskia
2010
5
2
p. 157-171
artikel
6
The role of metacognitive skills in developing critical thinking
Magno, Carlo
2010
5
2
p. 137-156
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland