Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgement to the reviewers
15 3 p. 479
artikel
2 Examining my-side bias during and after reading controversial historical accounts Iordanou, Kalypso

15 3 p. 319-342
artikel
3 Metacognitive regulation contributes to digital text comprehension in E-learning Burin, Debora I.

15 3 p. 391-410
artikel
4 Monitoring comprehension in a foreign language: Trait or skill? Temelman-Yogev, Lilach

15 3 p. 343-365
artikel
5 Prompting retrieval during monitoring and self-regulated learning in older and younger adults DeCaro, Renée

15 3 p. 367-390
artikel
6 Reflection on exam grades to improve calibration of secondary school students: a longitudinal study Nederhand, Marloes L.

15 3 p. 291-317
artikel
7 The effect of value on judgment of learning in tradeoff learning condition: the mediating role of study time Yu, Yang

15 3 p. 435-454
artikel
8 The Relationship between Metacognitive Ability and Metacognitive Accuracy Jang, Yoonhee

15 3 p. 411-434
artikel
9 Transfer of metacognitive skills in self-regulated learning: an experimental training study Schuster, Corinna

15 3 p. 455-477
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland