Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgement to the reviewers
15
3
p. 479
artikel
2
Examining my-side bias during and after reading controversial historical accounts
Iordanou, Kalypso
15
3
p. 319-342
artikel
3
Metacognitive regulation contributes to digital text comprehension in E-learning
Burin, Debora I.
15
3
p. 391-410
artikel
4
Monitoring comprehension in a foreign language: Trait or skill?
Temelman-Yogev, Lilach
15
3
p. 343-365
artikel
5
Prompting retrieval during monitoring and self-regulated learning in older and younger adults
DeCaro, Renée
15
3
p. 367-390
artikel
6
Reflection on exam grades to improve calibration of secondary school students: a longitudinal study
Nederhand, Marloes L.
15
3
p. 291-317
artikel
7
The effect of value on judgment of learning in tradeoff learning condition: the mediating role of study time
Yu, Yang
15
3
p. 435-454
artikel
8
The Relationship between Metacognitive Ability and Metacognitive Accuracy
Jang, Yoonhee
15
3
p. 411-434
artikel
9
Transfer of metacognitive skills in self-regulated learning: an experimental training study
Schuster, Corinna
15
3
p. 455-477
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland