Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adverse effects of using gamification elements in online communities: a scoping review Jayawardena, Nirma Sadamali

23 1 p. 69-97
artikel
2 Customer engagement in firm-initiated and consumer-initiated online brand communities: an exploratory study Raichur, Vishwas G.

23 1 p. 169-207
artikel
3 Darknet traffic analysis, and classification system based on modified stacking ensemble learning algorithms Almomani, Ammar

23 1 p. 209-240
artikel
4 Ethics and the dark side of online communities: mapping the field and a research agenda Ferreira, João J.

23 1 p. 99-123
artikel
5 Examining the antecedents and consequences of addiction to mobile games: an empirical study Chatterjee, Sheshadri

23 1 p. 241-260
artikel
6 Factors affecting Consumer Brand Sabotage virality: a study of an Indian brand #boycott Bhatia, Rehan

23 1 p. 41-68
artikel
7 Guest editorial overview: “dark side of online communities” Behl, Abhishek

23 1 p. 1-11
artikel
8 Privacy concerns in social media UGC communities: Understanding user behavior sentiments in complex networks Saura, Jose Ramon

23 1 p. 125-145
artikel
9 Understanding dark side of online community engagement: an innovation resistance theory perspective Kumar, Aman

23 1 p. 13-39
artikel
10 Why consumers turn negative about the brand: antecedents and consequences of negative consumer engagement in virtual communities Yadav, Rambalak

23 1 p. 147-167
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland