Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A new data mining methodology for generating new service ideas
Karimi-Majd, Amir-Mohsen
2014
13
3
p. 421-443
artikel
2
A sales forecasting model for consumer products based on the influence of online word-of-mouth
Chern, Ching-Chin
2014
13
3
p. 445-473
artikel
3
From positive and negative cognition perspectives to explore e-shoppers’ real purchase behavior: an application of tricomponent attitude model
Chih, Wen-Hai
2014
13
3
p. 495-526
artikel
4
Harnessing consumer reviews for marketing intelligence: a domain-adapted sentiment classification approach
Yang, Chin-Sheng
2014
13
3
p. 403-419
artikel
5
Inter-organizational success factors: a cause and effect model
Krathu, Worarat
2014
13
3
p. 553-593
artikel
6
Introduction to the special issue on “Data analytics for marketing intelligence”
Chern, Ching-Chin
2014
13
3
p. 399-402
artikel
7
Predicting customer churn from valuable B2B customers in the logistics industry: a case study
Chen, Kuanchin
2014
13
3
p. 475-494
artikel
8
The impact of senior management involvement, organisational commitment and group efficacy on ITIL implementation benefits
Iden, Jon
2014
13
3
p. 527-552
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland