Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Blogging to enhance in-service teachers’ professional learning and development during collaborative inquiry Ciampa, Katia
2015
63 6 p. 883-913
artikel
2 Effectiveness, efficiency, and appeal: pick any two? The influence of learning domains and learning outcomes on designer judgments of useful instructional methods Honebein, Peter C.
2015
63 6 p. 937-955
artikel
3 Failing to learn: towards a unified design approach for failure-based learning Tawfik, Andrew A.
2015
63 6 p. 975-994
artikel
4 Open educational resources (OER) usage and barriers: a study from Zhejiang University, China Hu, Ermei
2015
63 6 p. 957-974
artikel
5 Paraphrasing and prediction with self-explanation as generative strategies for learning science principles in a simulation Morrison, Jennifer R.
2015
63 6 p. 861-882
artikel
6 Teaching visual texts with the multimodal analysis software Lim Fei, Victor
2015
63 6 p. 915-935
artikel
7 Technology integration coursework and finding meaning in pre-service teachers’ reflective practice Kimmons, Royce
2015
63 6 p. 809-829
artikel
8 Understanding the life cycle of computer-based models: the role of expert contributions in design, development and implementation Waight, Noemi
2015
63 6 p. 831-859
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland