Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Contrasting case instruction can improve self-assessment of writing
Lin-Siegler, Xiaodong
2015
63
4
p. 517-537
artikel
2
Developing Open Badges: a comprehensive approach
Devedžić, Vladan
2015
63
4
p. 603-620
artikel
3
Development of a design-based learning curriculum through design-based research for a technology-enabled science classroom
Kim, Paul
2015
63
4
p. 575-602
artikel
4
Does visualization enhance complex problem solving? The effect of causal mapping on performance in the computer-based microworld Tailorshop
Öllinger, Michael
2015
63
4
p. 621-637
artikel
5
Online learning: audio or text?
Oliveira Neto, Jose Dutra de
2015
63
4
p. 555-573
artikel
6
Self-instructional module based on cognitive load theory: a study on information retention among trainee teachers
Ong, Chiek Pin
2015
63
4
p. 499-515
artikel
7
Technology integration in third, fourth and fifth grade classrooms in a Florida school district
Pittman, Tiffani
2015
63
4
p. 539-554
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland